2006/06/07

El poder de la seducció, segons Cristina


EL PODER DE LA SEDUCCIÓ
Arriba divendres per la nit i vas super mona (algunes en el sentit literal de la paraula) al pub on saps que estaran les teues amigues. Va, anem a ser sinceres: on saps que estarà el xic que et porta bogeta. Ací entren en joc moltes tàctiques de seducció, a triar la que més t’agrade.
Com és evident, totes les dones no poden ser “top cañones”, però poden traure partit a altres virtuts. Clar que, hauríem de matisar sobre el que significa traure partit a altres virtuts.
Per a una ment lúcida i benpensant com pot ser la d’un home, explotar virtuts pot significar mostrar la teua cara intel·lectual, ser simpàtica, agradable… què més dóna que no tingues una pala o que tingues el cul més gros que un camió? Veritat?
És una llàstima dir açò: homes queden pocs, parlant del binomi home-ment lúcida. Així, amb el que ens trobem normalment és amb homes i punt, per als quals, explotar virtuts, encara que siga un poquet trist, és: portar escotàs, tindre un cos danone (encara que sigues lletja, tranquil.la, nena, que no et miraran a la cara) i ballar bé –si no ets a la pista de ball-.
Però tranquil.les, no perdem l’esperança. Eixos xics solen ser els boniquets de la festa. I nosaltres no som superficials. A que no? El “mal rotllo” t’entra quan veus que el que no és tan bonic és encara més capullín. “Però... anem a vore, no es puposa que tu eres el lleig però simpàtic?
Tot i això, encara no ens deixem portar pel pànic. Jo sé que la meua mitja taronja està ahí. El problema és que: i si jo sóc mitja llima? . És igual, siga mitja taronja, mitja llima o, qui sap, mitja cabra… serà un home sencer… amb sabor a taronja, llima o cabra!
CRISTINA TÀRREGA